Bekende problemen

Het kan soms voorkomen dat je een e-mail ontvang waarbij de nieuwe prijs hoger uitvalt dan de prijs wat het product eerst kostte. We hebben hier nu nog geen oplossing voor maar houden dit probleem wel in de gaten. Mocht je een e-mail met hetzelfde of een vergelijkbaar probleem hebben ontvangen, kan je ons altijd een berichtje sturen.

Bekijk "Ik ontvang een e-mail wanneer de prijs weinig verschilt met de vorige prijs" op aparte pagina
Laatst bijgewerkt op 21 September 2021 om 17:54 uur

Als je een Bol.com URL plakt in de zoekbalk en er komen geen resultaten tevoorschijn, terwijl je er zeker van bent dat het product bestaat en op voorraad is. Dan kan het komen doordat ons systeem het product nog niet eerder heeft uitgelezen bij Bol.com, maar geen zorgen. Elke keer als dit voorkomt ontvangen wij een melding en zullen we ervoor zorgen dat het product zo snel mogelijk wel zichtbaar is. Probeer het daarom altijd een dag later nog een keer opnieuw!

 

Mocht het helemaal niet lukken, dan kan je ons altijd een berichtje sturen.

Bekijk "Ik heb een bol.com URL in de zoekbalk geplakt maar er komt geen resultaat naar boven" op aparte pagina
Laatst bijgewerkt op 21 September 2021 om 17:54 uur

Jouw vraag niet gevonden?

We helpen je graag verder om jouw vraag te beantwoorden, dan kunnen we hem gelijk toevoegen aan onze veelgestelde vragen.

Stel jouw vraag
Wij gebruiken cookies om jouw ervaring te verbeteren. Oké! Lees meer